var jag dum nu hihihih

kom in en tjej på jobbet igår som har kolsvart jätte fint hår, hon kanske är i 10 - 12 års åldern och tyckte att jag hade en jätte fin hårfärg, tack tack och ni som känner mig vet att jag e knalblond. jajaaj men det gick ett par timmar och sedan kommer tjejen in igen och köper exakt samm färg som jag har när jag färgar mitt hår. denna flicka är typ japan med snea ögon, jätte söt värkligen. men hon kan ju inte blondera sig. skulle jag ha sagt något?? ja kanske men bara tanken på hur hon skulle se ut gjorde att jag ville se det. såhär i efterhand så kanske jag ångrar mig men hon kan ju lika ärna ha köpt färgen till någon annan eller hur? just det och jag kan inte ansvara för alla japaners lust att färga håret.
igår var jag åå anders på stan efter jobbet.. det var ju kultur natten,, mysigt nja men vi satt på tabasco iallafall och pimpla vin. ha det bäst puss

Kommentarer
Postat av: emil

hej..

allt bra?

puss

2008-09-22 @ 01:53:00
URL: http://plavokos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ansvaret är helt ditt!! Som anställd på ICA så ska man vara ett föredömme, fattarö?? Faster

2008-09-22 @ 10:51:04
Postat av: emil

jag lever väl, har väl mått bättre, berydligt mkt bättre, innan jag åkte var ju allt nästan bra. tror jag iaf.. men leo har ju alltid funnits i bilden, jag älskar ju som sagt anders det är inget man bara släpper sådär lixom... även om vi båda har varit svin eller han eller jag...... så skulle jag nog ta tillbaka honom.

har ju haft min bästa sommar ngnsin. så det kändes typ som att livet gick i krash....

2008-09-24 @ 23:13:19
URL: http://plavokos.blogg.se/
Postat av: livannieeriksson

Tjenare!! Kim sa att du hade en blogg och han hittade den itne så jag började knppa in lite shit och här var du!. :D:D hur är det? pusspuss

2008-09-27 @ 23:43:30
URL: http://livannieeriksson.wordpress.com
Postat av: mamma

mammma är inte alls förtjust att läsa att hennes dotter sitter och pimplar rödtjut på någon sylta under någon sk kulturnatt. vad är det för kultur? Skoj min duva, ta det lungt med vinet bara. Jag älskar dej. Mamma

2008-09-29 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0