svamp med brudarna

idag har ja och brudarna varit ute och plockat svamp, massa fin fina gula kantareller och det var faktiskt riktigt mysigt. när jag hittade ett ställe med lite gula kantareller så sa jag ju det högt dum som jag var. linda och carro kom då rusande som två överbeskyddande älgar och tacklade nästan omkull mig för att sno mina svampar... det e inte sportsligt av svampplockare det. sen åkte vi till skulltuna för att där skulle finnas fin fina svampar men vi var mest rädda för älgar och vad fick i syn på ominte älg ben urshhh.. sen fick jag veta en heeeeemis hihhihih ni får inte veta för ni heter inte greta höhöhöhöh men heter du greta så får du inte heller veta men alla som e feta får därimot kanske veta. pössssssssssssssssssssssssssss på er alla svampar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0