mamma är bäst ingen protest

jo men visst e det väl så att man tycker att sin mamma e bäst i världen, men ingen kan klå min super mamma. nu kom hon med iden att vi ska ta en hel kväll ute tillsammans och hon bjuder, men nej mamma jag bjuder, det e du värd. fick en känsla senast igår att jag saknar min mamma. hon som skäller på sina med trafikanter och hon som säger åt sin sanrt 20 åriga dotter att gå hem och borsta tänderna och sova. nej mamma e bäst och ni kan säga vad ni vill men jag och dennis har den bästa i världen. pössss och god natt

Kommentarer
Postat av: Livannieeriksson

Hejsan! :) det är bara bra med mig, hur är det sj? :D jag har gått i samma klass som honom 7-9an. hehe, så när vi snackade på msn jag vet inte varför. (kan ha varit min visningsbild från utklädnadsdagen på dig och mig) så kom du upp på tal och han sa bara lite snabbt att gustav var hans jobbar kompis och att han var sjysst som fan.. :) pusspuss <3

2008-10-01 @ 14:51:08
URL: http://livannieeriksson.wordpress.com
Postat av: MAMMA

Tack min duva. Tänker mycke på dej när du år långt borta OCH UTAN MOBILTELEFON,ny upplevelse för dej men jag är säker på att du klarar dej utan den. Hoppas ni har det mysigt och dricker mycke Guinnes. Vi hörs när du kommer hem 1000 kramar MAMMA

2008-10-03 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0