livet rullar på men jag hänger inte med i mitt egna tempo.

idag så har jag haft sovmorgon vilket är riktigt skönt men istället så jobbar jag till halv nio. jobb jobb jobbbb. är det de livet går ut på?? jag ska åka iväg till irland om typ 2- 3 veckor eller för att vara exakt så åker vi 2 oktober men jag har inte hunnit bli glad över att resan e betald och klar, nej jag hinner inte ens med mitt egna tempo, men snart e jag nog i kapp igen ska ni se hahaha.
igår så kom jag på funktionen på min tv att man kan spela på den. gissa vad jag gör när reklamen rullar igång haha skit roligt faktiskt.
nej kära vänner och bekanta cp och pedanta, nu ska jag göra mig klar för ännu en arbetsdag lovvvvlyy
pössssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0