hemma igen

borta bra men hemma bäst, visst e det så. men helgen har varit underbar och höjdpunkten var nog att plocka svamp i skogen haha mysigt värre.
känner hur mycket jag saknar min familj när jag inte bor hemma längre, det har jag ju inte gort på 3 år nu, men det känns ändå som att det är nu som jag verkligen har flyttat hemifrån.
i fredags så var jag ute med anna-maria. ojojojojoj vi två har då alltid mycket att snacka om, och hon påminde mig om när jag och thom var tillsammans, hahahahaha ja det e väl typ 5 år sedan men sjukt kul iallafall.
men jag märker skillnaden mellan mina gamla kompisar och dom nya, det e nog inte dom som förändrats, det e nog jag men det e jag nöjd med.
stockholm i mitt hjärta men västerås är mitt hem. kram på er alla men en extra stor kram vill jag ge till min faster,, du är as cool. pödsssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0