bög klubb-- roligast på länge

ja helgen har varit lite bakfull, eller jag har gjort as mycket typ som att hjälpt linda min älskling att flytta, ja nu har hon flyttat till stockholm snyft snyfft, men jag har mycket minnen av henne eftersom hennes saker nu är här hhahaha. jajaj hon har flyttat till min stad och inte till haparanda men det känns tungt.
men vi var ute i helgen både i fredags och lördags, och i lördags så var vi på bög klubben där alcastar spelade fan vad kul. jag oh bögarna stod längst fram och skrek. andereas jag älsakr dig, jo ja var lite onykter eller som mamma hade sagt. jag hade pimplat lite för mycket vin. olof och linda dansade på borden vilket sedan resulterade i att olof men inte linda blev utslägd men det var typ 01.55 så det gjorde ju inget. själv stod jag mitt på dans golet och dansade helt galet med massa fikusar som jag aldrig träffat innan, hahahah fan vad kul det var.
hahah det här e skit kul.. när vi först kommer dit så skulle vi inte komma in först men olof sa till vakten - e det bara för att jag e bög, och gjorde en ledsen min,, hahah det e ju för fan en BÖG klubb men vi kom in. sen när linda och olof står i baren så frågar en kille som jobbade där ifall linda var en kille eller tjej?? hahah sjukt kul linda e en transa.
nej det var den bästa kvällen på länge.
sen hamnade vi  i en taxi med en chaffis som hete anna. olof frågade ut henne om barn, sex män och allt annat. han vevade ner rutan när vi åkte genom stan som var proppad med folk och skrek - alla som åker buss är loosers hahahaha sjukt kul.
nej nu ska jag hänga lite med n karl i soffan,, e ledig i morgon.. pösssssssssssss

Kommentarer
Postat av: MAMMA

min skötsamma dotter dansar på bögkubb, påstruken av en massa rödtjut. vänta tills du kommer hem så ska du få se på andra bullar.Nästa gång du ska slå klackarna i taket så kan du väl släpa md dig din gamla, men dock välbevarade mamma. Vad sägs om en helkväll på lillaV? Dans med träskor helleyhansen och lössnus,mamma bjuder. Va rädd om dej. kram mamma

2008-09-30 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0