vad betyder ordet ledig?

ja vad betyder ordet ledig.. det undrar jag över en dag som denna som jag faktiskt är ledig irån jobbet, men istället så har jag 10000 andra saker att ta tag i, typ damsuga och skura golven, tvätta och laga mat för hela veckan. då är jag väl inte ledig? man blir ledig ifrån ett ställe men upptagen ifrån ett annat. men men jag hur ju tid att blogga en stund så så synd kan det inte vara om mig.
har jobbat hela helgen vilket som vanligt gick bra. gillar ju mitt jobb och har faktiskt roligt när jag är där, men lördagar kan bli lite långa när man jobbar 12 timmar i sträck men men det är ju bara att ställa in sig på det.
nästa helg kommer mamma och dennis på lunch och mamma skulle sova över.. toppen nu ska jag släpa med henne Till alla roliga ställen i västerås, det kan hon behöva .
oj nu känner jag att jag byter ämne lite titt som tätt men jag la ju ut en brudklänning som jag skrev om att jag ville ha på mitt bröllop. jag har fått ganska mycket kommentarer om detta, så nu tänkte jag reda ut lite saker. ja jag tycker att klänningen är jätte fin. nej jag har inget bröllop inplanerat men man måste ju kunna fantisera lite och sisst men inte mins, den frågan som folk har hakat upp sig mäst på. klart ni får komma den dagen.
nej nu ska jag ta fram min rosa skurhink och tvätta golven

pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0