skulle visst gifta mig idag

hahah ja jag drömde att jag skulle gifta mig idag vilket var en mardröm. jag hade tappat bort min förlovningsring, glömt att fixa håret och glömt sminket hemma. sen hade jag typ glömt bort att jag skulle gifta mig oxå. hade liksom glömt att bjuda folk på mitt bröllop och linda var skit arg på mig. (det e ju hon som ska sjunga sommarpojkarna på mitt bröllop.) men jag hade panik efter ringen hur skulle  jag kunna förklara detta. sen skulle jg ju tull juveleraren oxåför att mäta vad jag hade för mått på fingret, han ju inget sprang mest runt i cirklar. men jag hade ju en klänning, hur jag nu hade hunnit fixat dn. och det var massor med blomster uppsättningar i kyrkan. ja jag skule visst gifta mig i en kristen kyrka oxå haha.
nej men det var ju  bara en dröm som tur var för sen så ringde gustafs klocka och han skulle upp till jobbet.

igår var vi ute hos hans föräldrar och käkade middag och snackade om vi hade haft det på våra resor, ja dom har ju oxå varit bortresta.
men men ni får ha det så ra. pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0