kanske spottade och fräste i onödan

jag skrev ju här om dagen att jag vill rädda världen eller iallfall bli någon form av kontakt familj, men jag skrev ju oxå att jag inte trodde att jag skulle kunna få bli det eftersom att jag e så ung,, men jag hade fel. träffade dom igår och frågade lite angående detta och fick jätte fin respons tillbaka så jag skickade in papprena igår så får vi se ifall det händer något med det.
skulle värkligen vilja bli kontakt familj, känner att jag har styrkan att klara av det, och just utav barn så får man så mkt tillbaka. har berättat lite om detta för mina vänner och många frågan hur mkt man tjänar på det? det vet jag faktisgt inte men jag tror inte att man tjänr något alls och o jag skulle få ett par kronor så kommer dom att å gå til barnet och aktiviteter som vi kan göra tillsammans. att bli kontakt familj är ju inget jag vill bli för att få ut pengar utan för att kunna hjälpa till.
nu ska jag över till carro och johan och dricka kaffe, och sen ska jag iväg till jobbet.
ha det bra.. pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0