bio kväll

vi har varit och sett patrik 1,5. skit rolig film helt klart. handlar ju om två bögar som ska adoptera en kille som är 1,5 år gammal men det har blivig något fel så dom får en ungdoms brottsling på 15.. hahahahaha. ja det var skit kul as mycket humor typ min humor.
nej i morgon så e det dags att leta pressent till barso men hon e ju skit jobbig att köpanågot till, skulle man köpa ett jätte fint smycke till henne så skulle hon bli halv glad men skulle jag därimot komma med en ny sophink så skulle hon glittra av glädje. hah ja vad ska man göra,. får väl vara glad att man har sina skit jobbiga vänner.............
BTW  har bakat en skit god choklad kaka idag som jag linda och olof fikade på,, mums typ,, det om något måste ju innebära vuxen poäng. att baka en kaka och dricka kaffe med sina vänner så där en eftermiddag.
börjar känna mig rätt vuxen nu faktiskt. lite tråkig kanske. - ska jag ut med vännerna på krogen i morgon? nej jag ska visst jobba i helgen. och komma bakis till jobbet det har ju aldrig hänt förut. lovar. haha nej men jag har väl tagit mitt förnufft till fånga och insett att det blir bättre för alla och framför allt mig själv om jag e pigg och glad på jobbet. hör ni hur trist jag låter.
pösssssss på er

Kommentarer
Postat av: MAMMA

Jag blir stolt över min förståndiga dotter som går hem och borstar tänderna och lägger sig i tid istället för att gå ut med sina vänner ,när hon ska upp och jobba nästa dag. Din gamla mamma skulle ha gjort samma sak, eller. Tusen kramar. Mamma

2008-10-11 @ 16:32:49
Postat av: Mormor o morfar

Vilken dröm att läsa att min dotter är stolt över sin, det känns som bomull i bröstet både på mormor och morfar. Skall den lilla pratmadamen ha en sådan brudklänning så får vi lov att veta när detta vackra bröllop ska bli. Du lilla Johanna är ändå vår lilla flicka som har legat och sovit många gånger på morfars bröst då ni skulle titta på barnprogarm, vi älaskr dig din lilla rackare.Hoppas ni hade det lika bra på erna tripp som vi på våran.

2008-10-11 @ 17:50:09
Postat av: livannieeriksson

hejsan!! :) bor ni tillsammans nu alltså? alltså jag fattar ingenting..

2008-10-14 @ 10:36:53
URL: http://livannieeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0