är hemma igen

yes irland var underbart. skönt att bara komma bort ett tag, gick på massage åt ute och shoppade massor, hel mysigt. stan var ju fantastisk med massor av fina byggnader. vi var på museum oxå vilket var skit trist men gurra var nöjd och glad så vad gör man inte för kärleken.
nu sitter jag hemma igen och njuter av att vara ledig någon dag till, har lagt märke till att folk bryr sig för mycket. det e inte så att jag inte vill att dom ska bry sig men lite privat liv måste man jufå ha. och varför ska man behöva svara på allt. är rätt trött på alla som frågar VARFÖR VARFÖR VARFÖR hela tiden. om jag säger nej varför vill då alla veta varför. eller om jag säger att jag ska vara nhemma själv och ta det lungt så kommer det en rynkande panna och frågar -VARFÖR?? nu säger jag baraså här - VARFÖR ska jag behöva svara på allt.
men men sådant e livet. nu kommer min linda hem igen. men jag vill bara tala om att jag e så stolt över att hon vågade och försökte.. du  e bäst linda.
pössss och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0